dimecres, 17 de març del 2010

•Què és sentir?

Tinc ganes d'expressar-me, tinc ganes d'explicar-te, tinc ganes de dir-te tot allò que sento. M'agradaria veure com brillen els teus ulls al mirar-nos, notar com mica en mica ens agafem de la mà, sentir com la teva mà roça la meva cara, sentir com els teus llavis toquen els meus. No deixo d'imaginar-me aquest moment, no puc parar de pensar-hi, però crec, que en realitat no vull. M'agrada quan et miro de reull perquè tu no vegis que et miro, m'agrada quan busco la manera de trobar-nos i faig veure que coincidim, m'agrada quan amb un somriure em dius fins demà, m'agraden les mirades de complicitat. 
Les ganes de dir-t'ho s'esborren quan penso que al dir-t'ho, puc perdre la única esperança que em queda, i això em fa tirar un pas, dos, tres, enrere. Sento dolor, cada cop que et miro i veig, que tu no em mires de la mateixa manera, cada cop que et vull agafar la mà i no puc, cada cop que et vull donar un petó i no veig els teus llavis; el cor, se m'encongeix i les llàgrimes, em cauen cara avall. Em pregunto si.., imagino que.., penso en si.., algun dia tot canviarà. 

2 comentaris: